Nu tot 30% korting! Bestel nu met gratis levering!
Valuta:
 
  • Home
  • Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Verzending

Uw bestelling wordt binnen 12 uur en binnen 24 uur worden bevestigd. Wij bieden gratis verzending door DHL, UPS, USPS, TNT, FedEx, EMS, het duurt 5-10 werkdagen naar uw bestemming zoals gewoonlijk.
Bestelstatus

Wanneer u het tracking-nummer te krijgen, gevolgd binnen 2-3 dagen. Aangezien de rederij de informatie niet onmiddellijk bijgewerkt. Gebruik de verschillende wijze van verzending, het gebruik van verschillende follow. Meer details over de tracking website, volg dan de volgende.
DHL: http://www.dhl.com/splash.html
UPS: http://www.ups.com/
TNT: http://www.tnt.com/
Policy Return en uitwisseling

We zijn toegewijd aan uw tevredenheid. U moet ons contacteren alvorens terug te keren de items. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat niet versleten, gewijzigd of gewassen, met aangehechte alle tags.
Als je de verkeerde maat, verkeerde model of defecte producten binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen, in dit geval krijgen, neem foto's en e-mail wanneer we bevestigen dat we zullen worden geaccepteerd voor de uitwisseling of terugbetaling, en wij zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten zullen zijn .
Indien goederen worden verzonden om te voldoen aan de ordergegevens, maar u wilt veranderen of terugbetaling, in dit geval, we hebben aanvaard, maar je moet verantwoordelijk voor de terugkeer en de verzendkosten zijn. (Alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee. Verzendkosten zijn niet terugbetaald)
Items zal worden teruggegeven na 2 tot 4 keer geprobeerd om de levering. Als u nog steeds een terugzending nodig heeft, raden wij u aan die verantwoordelijk zijn voor de scheepvaart.
Bestellings-annulering

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Omdat wij behandelen alle bestellingen zo snel mogelijk in 6 tot 8 uur na bestelling, dus we zijn niet altijd in staat om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Ik hoop dat je dit essentiële punt te begrijpen. Annulering aanvragen nadat de bestelling is verzonden zullen wij in overeenstemming met onze terugkeer beleid worden behandeld.
Vriendelijk advies:. Als u niet uw volgnummer hebben ontvangen tot 10 cijfers in 3 dagen na de bestelling, kan de e-mailserver worden gezien als spam In dat geval kunt u contact met ons op voor hulp bij het toezicht op orders.

Terug